× dieta podle znamení

3. srpna 2011 v 3:15 | Candy |  be THIN

Horoskop (foto:sxc)

klik CČ



Beran

Drůbeží maso (zejména krůta), ryby, celozrnné pečivo, mléčné výrobky, ovoce (citrusové plody, ananas) a zelenina (listová zelenina).

Blíženci

Drůběží maso, hovězí maso (hovězí játra), ryby, zelenina (zejména mrkev, paprika, listová zelenina), ovoce (citrusové plody, jahody, kiwi) a mléčné výrobky.

Býk

Drůbeží maso (kromě kachního a husího), celozrnné pečivo, jídla bohatá na vitamín A a C, oves, luštěniny (zejména fazole, čočku, hrášek), ovoce (zejména avokádo).

Kozoroh

Drůbeží maso (kromě kachního a husího), ryby, celozrnné pečivo, čerstvá zelenina, ovoce (jahody, jablka, avokádo) a nízkotučné mléčné výrobky.

Lev

Drůbeží maso bez kůže, ryby (losos, tuňák), hovězí maso (hovězí játra), zelenina (listová zelenina, mrkev, tykev) a nízkotučné mléčné výrobky.

Panna

Drůbeží maso, ryby, celozrnné pečivo, jídla bohatá na vitamín C, ovoce (sušené ovoce, jablka), zelenina (zejména brambory, papriky), ořechy, různá semena a nízkotučné jogurty.

Rak

Ryby, v mírném množství drůbeží maso (kromě kachního a husího), sýry (zejména tofu sýr), zelenina (mrkev, hrášek, fazole, čočka, špenát, řeřicha, hlávkový salát), ovoce (citrusové plody, ananas, kiwi, jahody), nízkotučné mléčné výrobky,přírodní rýže, oves.

Ryby

Krůtí maso, ryby (mořské), celozrnné pečivo, nízkotučné mléčné výrobky, zelenina (brambory, papriky, listová zelenina) a ovoce bohaté na vitamín C (citrusové ovocem jahody, ananas).

Střelec

Drůbeží maso, telecí maso, ryby, nízkotučné mléčné výrobky, ovoce (grapefruity, mandarinky, banány), zelenina (listová zelenina), ořechy a semena.

Štír

Drůbeží maso (kromě kachního a husího), ryby, celozrnné pečivo, jídla bohatá na vitamín C, zelenina (brambory, listová zelenina, papriky, zelí), bylinné čaje (máta, meduňka), ořechy a semena.

Váhy

Drůbeží játra, komplexní uhlovodany, nízkotučné mléčné výrobky, strava bohatá na vitamín C, zelenina (listová zelenina), ořechy a semena.

Vodnář

Ryby (losos), celozrnné pečivo, nízkotučné mléčné výrobky, strava bohatá na vitamín C, ovoce (citrusy, jahody) a zelenina (mrkev, listová zelenina).

nooo super :D takže ja mužu jen ryby a zeleninu :D
 


Komentáře

1 Adi | Web | 3. srpna 2011 v 10:37 | Reagovat

ja možem v odstate to čo aj lubim :) som "štír"

2 Flex | Web | 3. srpna 2011 v 13:16 | Reagovat

Jsem ryba, ale jsem vegetariánka :D

3 Vér* | Web | 3. srpna 2011 v 13:44 | Reagovat

taky jsem Ryba..) az na toho lososa mi vse chutna)) tak uz vim proc mam tohohle plnej jidelak :DD

4 Aduš :) SB | Web | 4. srpna 2011 v 14:48 | Reagovat

dobrý :) to se hodí ;)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama